torsdag 18 november 2010

Löshår?

Kan någon tipsa mig om vart man kan köpa bra löshår till schysst pris?
Jag har kollat på ungefär tusen olika sidor och blir mer och mer förvirrad,så jag behöver hjälp.
En gång när jag hade löshår gjorde jag det hos frissan och det var svindyrt då,så jag vågar inte ens fråga vad det kostar nu. Då sydde hon i det,och eftersom det var "äkta" hår så blev det ju inte fult och förstört så när jag sen tog ur det så använde jag det en gång till,men då gjorde jag o min dotter såna smala slingor och limmade i det på nytt med limpluppar. Det funkar ju det också.
Det vore ju himla lyxigt att sätta sig i frisörstolen och få det gjort "ordentligt" men vi måste prioritera annat nu,så ge mig tips på "billigt" hår.

2 kommentarer:

Jejje sa...

På http://www.tajmahal.se/ har dom fint löshår till en ganska så billig peng. äkta hår kostar cirka 400, du kan ju gå in och kika lite om du inte redan har gjort det :)

Catta sa...

Tack Jejje..Ska kolla :)