torsdag 18 november 2010

Under en filt i Madrid..

Det finns ju faktiskt massa stunder till extra mys nu när det blir kallare och kallare ute.
Nånting jag saknar just den här årstiden är ett badkar.Tänk så mysigt att lägga sig i ett varmt bad med massa bubblor,ljus och kanske ett glas vin och bara njuta.
Undrar om man kan skaffa sig ett badkar och ha över vintern,och sen till våren så åker det ner i förrådet?
Plats finns ju i vårt lilla badrum.
Fast om vi skulle ha ett badkar så kommer det inte få plats med tvättmaskin om vi får tag i nån till bra pris.Hmmm....Just nu hade jag nog valt badkaret.Vem vet,det kanske är jättebra till mina onda axlar o rygg.

Vi funderar på att köpa oss en sån där jättestor och härlig filt,och satt och kollade på nätet,och vi hittade denna sida med jättemysiga filtar som man kan ha ensam eller tillsammans med nån man vill mysa med.


Hur mysiga som helst och riktigt bra priser.Kanske ska köpa en till oss alla i familjen så kan vi gå omkring som ett gäng "filtfolk" och bara ha det varmt och skönt.


Jag hittade filtarna HÄR

När vi ändå håller på så kanske man kan sy små såna till djuren,för dom gillar ju att mysa dom också.

Nu lite mer kaffe och fortsätta med lite städ..Det tar sig sakta men säkert.

3 kommentarer:

Theresé sa...

Vad är det för filtar?
Det ser ut som man trär dom över sig..
Vart hittade du dom?

Catta sa...

Jag har lagt in en länk i inlägget nu.Tryck på den så kommer du till dom :)

Jannica sa...

Åh mysiga :D Ja badkar är verkligen inte fel på vintern. Jag brukar låna syrrans badkar. Jätte skönt för mina axlar och rygg som jag har problem med /: