fredag 12 november 2010

Sanningen om Ung och Bortskämd

Vi är ju som nån sjuk sekt som aldrig kollar på tv,men klart man blir nyfiken när det skrivs om nya program.
Vi kollade på webben på nåt program om bortskämda ungar nyss.
Visst vinklar tv hit o dit,men hur är det? Ingen rök utan eld..
Jag sprängdes i småbitar,lite som en mina i nåt krigsdrabbat land nyss.
Är dom där ungdjävlarna på riktigt?? Å framförallt,är deras föräldrar helt utan hjärna?
Jag sa till Micke när vi kollade på skiten att-om jag hade en sån unge,eller om jag var en sån förälder så skjut mig!
Då säger Micke...Ja,men lite curlingmorsa är du ju,för du gör frukost till Robban..
Tystnad.................
Hahaha..Visst är det lite skillnad på att fixa frukost till sin unge som en liten "morot" än att ladda ungens bankkort med sisådär 20 lax varje månad?


Stackars lilla rika flicka som åkte ur i detta avsnitt..Oroa dig inte..Din Mamma fixar en ny dokusåpa åt dig snart igen..Hon stämde ju trots allt SVT och får säkert massa pengar därifrån.
Lycka till !

Jag ljög som en travhäst när jag skrev lycka till: Hoppas du blir förpassad till att jobba på ett slakteri resten av ditt liv,å må din mor bli tvungen att skura dass på hinseberg efter nån tjackho**a som just tömt sin tarm!!
Å din Far borde få prova på att visa framfötterna på en usel balettskola!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har bara sett trailers. Men man blir bedrövad. Hur fan ska de där ungarna klara sig om de kommer ut i "det riktiga livet"
Blomman