fredag 12 november 2010

Tjohooo..Vi ska till Grekland!

Eller nästan i alla fall.
Jag har just tävlat i Apollos tävling på Fejjan om presentkort på 10.000 :-

Fy fan om vi skulle vinna,då sprängs jag.Jag Älskar Grekland och Mina barn och djur och naturligtvis Micke.

Självklart vinner jag inte,men TÄNK om?

Jag vann ju inte resan till Indien (Tack o lov,för jag är rädd för kor och där finns ju massa magiska och heliga kor som man tydligen måste tvätta fötterna (klövarna?) på,enligt Micke)
Han lurade mig för han vet att jag har koskräck.
Äsch,jag säger kofötter,för det finns ju kofot,ni vet verktyget och det kommer väl från kofötter?

Så vinner vi denna tävling nu så dyker ju naturligtvis ett stort problem upp som gör att vi ändå inte kan fara iväg.
Vad?
Jag ger er två ledtrådar:
1: Mig
2:Bikini/baddräkt

Ja,det var väl det för nu.

1 kommentar:

Jannica sa...

annorlunda med koskräck :P:P