tisdag 30 november 2010

www.skitrygg.se

Det är då självaste f*n!!
Har ätit frukost och tänker gå och lägga mig en stund igen.
Kändes ganska bra när vi steg upp,men efter en stund så känns det som att nån drar med en kniv eller nåt utefter ena skulderbladet..Liksom inne i köttet/fläsket.
Tröttsamt,som fasen.
Och nej,jag tänker inte ha minsta lilla dåligt samvete över att det står lite disk i köket,och jag struntar också i annat som skulle behöva fixas.
Just nu står exakt allt still.
Det får väl göra det då, tills jag kan ta tag i det igen.

"Gonatt"

4 kommentarer:

Jannica sa...

Ta igen dig. Blir bara värre annars. Lite disk har ingen dött av :)

Anonym sa...

Kram på dig kära kusin vitamin.
Låt disken stå den kommer ändå inte att försvinna.
ta det lugnt och överansträng dig inte . LOVE YA

Anonym sa...

Hur sitter du när du bloggar? En korrekt arbetsställning är sjukt viktig för såna som jobbar mycket framför datorn fför att undvika rygg oc nackproblem. Det e viktigt med en bra kontorsstol o skärmen i rätt höjd o avstånd

Catta sa...

Tack snälla Jannica och Sussie.

"Anonym"-När jag sitter o bloggar så sitter jag som en säck potatis,dvs i soffan.Vi har datorn kopplad till tv-skärmen.
Jag vet att det är viktigt att sitta ordentligt,men jag tänker liksom..Äsch 5-10 minuter då o då är ingen fara.Men uppenbarligen så är det hög tid att tänka om.