fredag 17 december 2010

Alla har vi våra sidor..

Jag bröt ihop lite i ett gapskratt för ett tag sen.
Undrar om min vänstra kroppshalva tänker lägga av helt,så jag till slut får åla mig fram som en halv mask?
Det är liksom bara fel på den sidan.Det sista som kom för nån dag sen är "nickelallergi-eksem" på vänstra handen.Jag har inte haft det sen jag jobbade i butik för 100 år sen.Det kom då jag jobbade i kassan och höll på med mynt hela dagarna.
Å nu har det kommit igen,och jag håller inte på med mynt nu,utan använder nästan alltid kort när jag betalar.
Jag kan inte ha min förlovningsring på mig och det stör mig så jäkla mycket!



Snart linkar jag väl fram som Quasimodo..Shit.

Ja,ja..Jag ska nu åla mig ner till Tvättstugan och fortsätta där..Robban hjälpte mig att bära ner tvätten i morse,så slapp jag det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha jag skrattar inte åt dina krämpor utan åt din bild, du är den bästa på att rita/Blompinnen

Theresé sa...

Lämna in ringen till en guldsmed så "pläterar" dom insidan på den så kan du ha den utan besvär..