onsdag 15 december 2010

Snart så..

Ska gå och möta Micke på stan,sen ska vi handla lite och gå hem o mysa i värmen.

Idag ska vi äta "veckans överraskning" dvs Köttfärssås och makaroner eller spagetti.
Personligen gillar jag spagetti bäst,Robban föredrar makaroner och Micke spelar det just ingen roll,så det blir nog makaroner.

Kallt ute idag så det gäller att pälsa på sig ordentligt.
När jag och Sixten var förbi min väninna häromdan så gav hon mig ett par skor som hon inte ville ha kvar,och dom är så varma o sköna och inte ett dugg halkiga,så det är lite skojigare att vara ute och gå.

Ska sticka iväg nu så hinner jag kika in på loppisen på stan innan Micke kommer,för han brukar dra en lång suck när jag vill ha med honom dit.

1 kommentar:

Melinda sa...

sv, Precis håller med :) Man har lärt sig mkt :)