måndag 27 december 2010

Äntligen,på nåt vis.

Julen är över-Skönt!
Även fast vi tagit det riktigt lugnt och absolut inte haft nån Julhysteri,så kan jag ändå tycka att det är skönt att den är över.

Invänta Nyår bara sen är det "lugnt" ett tag.
Vi har ju en del att se fram emot under Det Nya året.

Idag är jag riktigt seg och trött.Ska testa att sätta på lite mer kaffe och försöka göra några nyttor.Längtar verkligen tills det blir kväll..Vissa dar önskar jag att jag bara kunde krypa ner under täcket och sova precis så länge jag ville. Men när det är helg och jag kan sova längre,då är jag minsann uppe o skuttar i ottan..Jobbigt.


Igår testade vi att göra Sushi,och det var så gott.Kommer vi absolut göra fler gånger.
Finns ju så många olika sorter,men vi testade med en ganska enkel variant.

Så goda.Ris,lax,salladslök,gurka,avokado och wasabi.

Fula tallrikar som stryk,men,men..

2 kommentarer:

Jenny sa...

hej jätte fin blogg du har! nu tänkte jag fråga dig om du vill göra mig en tjänst.. Vill du rösta på min bild i denna foto tävling-> http://fototavling.idg.se/pc-for-alla/vintertavling/hungrig-fagel ? Det skulle betyda enormt mycket för mig. Som tack lägger jag självklart till dig på bloglovin :) Kommentera min blogg ( http://jennyplenny.blogg.se ) att du har röstat så lägger jag genast till dig på bloglovin. Hej så länge <3

Fotograf Nathalie Agnekil sa...

Jag provade att göra sushi en gång, jag misslyckades mer än jag någosin misslyckats med någonting i hela mitt liv, haha! Önskar jag kunde! Skulle bli billigare än att köpa det stup i kvarten för det är ju SÅ gott! :)