torsdag 9 december 2010

Fina Fisken

I Lördags när vi var och handlade så hade dom nåt bra erbjudande på ICA om man handlade andra varor för nåt visst belopp så fick man köpa färsk Lax till ett bra pris,så det gjorde vi ju.
Fisk är gott och nyttigt,och man ska visst bli klok av fisk.

I fiskdisken låg även såna pyttefiskar så jag bad om att få en sån också.Han i charken kollade lite konstigt på mig men la ner den lilla fisken i en liten ask.Jag frågade vad den kostade men då kollade han ännu mer konstigt på mig.Vi fick den gratis-Vilket kap!
Grejen var ju att den lilla skulle jag låta katterna smaka på.


Och självklart spårar vi ur i köket..Inget konstigt alls hemma hos oss.
Vi har ofta väldigt kul när vi grejar med mat.Det blir många glada skratt när vi "kockar"


Katterna tyckte den var lite äcklig och lekte mest med den,och när Sumpli såg den på golvet så rullade hon sig i den..


Hahaha..Gissa om dom blev förvånade när Micke höll den stora Laxen ovanför dom.
LillBritt håller sig lite på avstånd.


Inga kommentarer: