torsdag 30 december 2010

Funderingar..

FEM missade (läs borttryckta) samtal på mobilen och ett på hemtelefonen i natt...
Blir ganska trött.
"Någon" ringde, och jag undrar varför..Vi har liksom ingenting gemensamt alls,jag trodde nån gång för flera år sen att vi hade det,men jag lurade mig själv att tro att allt var ok,men det var långt ifrån att vara det.
Jag levde i nån slags-"det blir bättre" värld fast jag visste att det inte skulle bli det.

Jag minns när jag hade tagit beslutet att gå,då skrev jag ett brev där jag bland annat skrev:
Jag kommer att resa mig och gå vidare,men du kommer alltid vara kvar på samma ställe..

Verkar som jag hade rätt.
Varför skulle jag frivilligt omge mig med människor som endast sårar mig?

Min Älskade,Älskade Michael,som naturligtvis också hörde när det ringde,och självklart vet vem som ringde,bad mig bara sätta på ljudlöst,vilket jag gjorde,sen somnade jag om på hans arm.


Nu ska jag röja på här hemma.
Nyårsafton imorgon,vilket för mig känns som vilken dag som helst,så det blir bara en "Vanlig" Fredag här,inga silverhattar,raketer,paljettklänningar osv..Vanligt Fredagsmys,vilket slår all glitter och glamour med hästlängder.


Inga kommentarer: