fredag 28 januari 2011

2a bilden: En bild på dig själv.

Ja,fy fan..Jag snor en beskrivning direkt från min syster Kicki när hon förklarat bilden.Hon får liksom fram allt..

Ja...hur börjar man? Det var iaf den sommaren Catta & Robert var hos mig,samma sommar som vi var som flugor på balkongen..Sofie & Moa låg och kväkde(kväka= att vila vilken tid som helst på dygnet)...Catta fick ett infall(Nähä?)...hon skulle klä ut sig och skrämma skiten ur flickorna..för skrämma barn är bland det bästa catta vet...Vi for i min lägenhet,skrattväste som bara vi systrar kan,slog varandra av upphetsning..och pisset rann där vi drog fram i vårt letande efter rekvisita...En svart "Gestaporock" Mina Greta Garbo glajjor,en diarrèbrun siden scarf,och Rickos boll...Resultatet ser ni ju på bilden...Flickorna sov fortfarande,mitt modershjärta sa att man kan inte göra så...dom sov de oskyldigas sömn...så avslappnade och helt ovetandes om vad som komma skulle...Men har ni någongång försökt stoppa Catta när hon fått en idé i sitt huvud...det var lönlöst att ens försöka avstyra det..jag väser av skratt som en brunstig hyena,pissade ner och ålade mig på golvet efter Catta när hon skrider in i mitt sovrum,ställer sig vid fotändan och står där blickstilla med armarna i kors...naturligtvis kände flickorna att dom var iakttagna...ni vet själv hur det är när man sover och någon bara står och tittar...man vaknar ju såklart...Dom öppnar ögonen och sprätter till som två fiskar på torra land,rycker och skakar i spasmer..Jävla psyk! skriker dom till Catta...Cattas triumferande leende när hon inser att hon skrämt skiten ur dom är obetalbart...lite av det leendet finns på bilden...dessutom hoppade hon i väg ut i köket med en pissrand efter sig...Och..ok,det var roligt,jag höll på att skratta tarmarna ur mig...flickorna var inte lika muntra...Men hallå? Lite ska dom väl tåla tycker man...iaf när dom har Catta till moster ♥

Inga kommentarer: