fredag 28 januari 2011

★·.·´¯`·.·★ En Award ★·.·´¯`·.·★


Jag fick denna av Jannica

Regler: * Kopiera in bilden och länka till den du fått den av.
* Ge Awarden till 7 andra bloggare.
* Skriv 7 intressanta saker om dig själv...

Om det är så värst intressant vet jag inte,men..

1. Jag kan sjunga "Lilla Snigel" med munnen helt stängd..Haha,testa,det låter skitkul.

2. Jag tycker det är skitkul att spöka ut mig och spexa,och jag skrattar ihjäl mig åt mig själv ibland.Mamma sa alltid när jag var liten att jag var en "Teaterapa"

3. Jag är otroligt rädd för plogbilar och går gärna långa omvägar när jag ser en.Om det inte finns nån bra "flyktväg" och jag måste gå förbi eller nära en så gör jag det med hjärtat och gråten i halsgropen.

4. När Jag var ca 10-12 år så lekte Jag ofta klädaffär..I min min Storesysters walk-in-closet,i smyg när inte hon var hemma.Jag var portad från hennes rum,för hon påstod att Jag bara gjorde djävulskap..

5. Jag höll en gång på att skämmas ögonen ur mig när Jag och en vän var på biblioteket och vandrade omkring.Just då skyltade dom extra med böcker av Dean R Koontz,och Jag fick nån sån där knäpp i skallen och gick om kring och sa Koontz,Koontz,Koontz..Min vän började asgarva och undrade varför jag gick omkring och sa fit*a,fit*a,fit*a på Engelska..Det lät alltså som jag sa cunt..Just då ville jag att ett hål skulle öppnas i golvet som jag kunde ramla ner i..Men sen var det lite kul..

6. Jag skulle en gång styla och kasta "macka" i en sjö,och tog upp en ganska stor sen och vrålade till dom som var med "spana in det här kastet då" och hivade iväg stenen...Som for åt totalt motsatt håll mot vart jag hade siktat,och träffade min Systerdotter Sofie ( då ca 7-8 år gammal ) rakt på ögat.Hon stod ute på en sten i vattnet,och jag vill minnas att ungstackarn ramlade av stenen och naturligtvis grät jättemycket.Hon fick ett stort blåöga. Den dan var inte "Moster Catta" populär kan jag lova.

7. Jag har ett ganska sjukt förhållande till skurmedel och sånt och kan stå i butiker och öppna massa flaskor och sniffa länge.En gång när Syrran o Jag var i Grekland och vi var ute och skulle shoppa souvernier,så blev Jag stående bland Grekiska skurmedel och ville köpa med mig massor hem.Syrran drog en gräns där och sa Nej! Hon påstod att jag skulle åka fast i tullen som misstänkt skurmedelslangare.

Jag Utmanar:

1 kommentar:

Jannica sa...

Hahahaha, roliga saker :D