fredag 28 januari 2011

Det tar sig..

Jag har haft två ofrivilliga "vilodagar" från cykeln pga jävla flodmens.Har funderat en lång stund vad jag skulle skriva för ord i stället,för det låter så vulgärt med mens..Men herregud,den har ju liksom funnits sen hedenhös och det borde inte va nån hemlighet att nästan alla kvinnor har den.

Men idag satte jag fart igen och tamefan så cyklade jag 1,5 mil.
Heja mig!

Känner mig mycket nöjd och det är mycket enklare och roligare att trampa när jag kollar på Sthlm-Arlanda..Det har blivit mitt "träningsprogram".

Stoppade ner skallen i frysen och fiskade upp en stor bit oxfilé på ca 1,2 kg och ikväll ska det ätas kött...

Tror även jag ska göra i ordning nån räkröra,så kan jag äta det till köttet,för Micke o Robban vill säkert ha pomes frites eller potatisgratäng och det äter ju inte jag nu.

Jag trodde jag skulle kvida och plågas utan pasta och ris och frullemacka och thé,men det går hur bra som helst.Det enda jag känner att jag är riktigt sugen på är Knäckebröd.
Jag ska googla och se om jag hittar nåt hårt bröd jag kan baka som inte innehåller så många kolhydrater.Finns säkert.

Ha en bra dag.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Jag brukar ta nån skiva finncrisp, det ska tydligen vara rättså okej när manäter GI:)

Jannica sa...

Husman knäckebröd är helt okej :) Sen de brödet jag bakade. Köp mandelmjöl så kan du göra 2 minuters bröd ochså :)