fredag 25 februari 2011

Alla tips är välkomna..

Hahaha..Jag har garvat igen..
Idag på Facebook frågade jag om ett litet råd om nån har nåt tips på bra och snabba vitaminer som verkar fort som satan.
Jag fick svar av flera,men Tanja,s kommentar lät som trevligast.
Hon skrev-Koffeintabletter,annars kan en påsättning funka :)

Haha..Jag kör på Tanjas tips till att börja med,trots att vi redan är som kaniner :)
Tanja är Mickes vän,s Flickvän..Hänger ni med??

Vill ni garva lite hejdlöst så kolla hennes blogg..Hahaha

Hon borde fan få pris för sjukaste/roligaste bloggen..
Fast å andra sidan så fattar jag nu varför hennes sambo(som Micke berättat så mycket om)valde henne..Hon är helt sick på ett coolt sätt.Dom skrattar nog en hel del dom också-precis som vi..Måste man alltid va så förbannat fin o vuxen??Shit så tråkigt.
Micke o Jag kan garva läpparna (ja,alla) av oss ibland när vi lägger oss och jag har till o med vaknat i sömnen av att jag asgarvar åt nåt vi avhandlat innan vi somnat.

Mer asgarv åt folket!!

3 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Men åh, vad snäll du är!
Ja, du har rätt; jag är väl kanske inte som alla andra barn... men den dagen man slutar skoja och skratta, är det dags att tvätta handduken... (helst kemtvätt) Kram

PS Jag är grymt imponerad av eran handgjorda bajskorv!

Catta sa...

Haha..Hänger du på sen i mitt bajsföretag? Du kan få bli dekorationschef :)

Simzalaboom sa...

Iinga konstigheter!!!