fredag 25 februari 2011

God Morgon nr 2 eller 3

Hela denna vecka har jag varit som en Zoombie. Det tar tydligen på krafterna att gifta sig.
Jag antar att all uppbyggd nervositet och spänning har släppt nu och då kommer väl tröttheten.

Ska bli så skönt att mysa på i helgen och sova länge,men det där vet jag ju hur det brukar vara.När jag har planerat sovmorgon så är jag ändå uppe o skuttar i ottan.

Så god morgon nr två innebär att efter Jag o hunden följde Micke en bit i morse så bäddade jag ner mig till kl 7,och gick upp o fixade frukost till Robban. Jag gör gärna det åt honom när han har skoldagar-trots att han är stor nog att göra det själv..Vi kan kalla det en liten "skolmorot".
Jag brukar äta frukost samtidigt,men i morse orkade jag inte,så efter jag fixat till honom så la jag mig igen och sov till strax efter 9.

Jag är fortfarande trött,men ska fixa kaffe och nåt att äta och sen ta en tur med dammsugaren och plocka lite.
Ikväll ska vi mysa och eventuellt ta oss ett glas "Skumpa" som vi fick av Vårt Värdpar i Lördags.

Mitt Lchf har jag lagt ner för jag mådde ju bara illa på slutet,så istället ska jag äta normal mat,med många grönsaker och sen byta ut vitt bröd mot grovt och pasta mot fullkornspasta.
Jag börjar så och sen visar det sig hur det går.
Cyklingen ska jag också fortsätta med,men för tillfället är jag alldeles för trött i kropp o knopp för att ens rulla fram den känns det som.

Och sen har jag lite planer på att ändra i bloggen lite.Ny header och lite annat,men det får jag ta nån dag när jag inte har nåt annat för mig,för när jag väl börjar greja så blir jag fast för det är ju så skoj.
Eller?? Kanske det är dags att starta en helt ny blogg?
Näää,det tror jag inte jag vill för jag tycker om denna på nåt vis.
Men jag kommer i fortsättningen skriva som JAG vill.Jag har bloggat sen 2007 tror jag och nånstans i mitt bloggande så har jag liksom tänkt mig för hur jag skriver och vad jag skriver. Jag har kunnat tänka mig noga för i inlägg vilka ord jag använder och ändrat så det inte ska vara "stötande".
Men va fan..detta är min Blogg och jag vill skriva precis som jag tänker och inte hålla på och ändra ord och uttryck,så från och med idag,så skriver jag på mitt egna sätt.


Jag har kvar några inlägg om Bröllopet,men det tar jag lite då o då.

Nu Kaffe!

Inga kommentarer: