torsdag 24 februari 2011

Att lägga eller bygga en kabel.

Ang förra inlägget och detta med skitbranschen..

Jag min Storesyster Kicki och Lillesyster Annica tillbringade några trevliga dagar ihop nån sommar för många år sen.
Vi samlades hemma hos Kicki och mös på och drack vin och tokade oss som vi syskon alltid gör när vi kommer ihop oss.

Kicki bodde då i en stor lägenhet med ett vanligt stort badrum med toalett och så hade hon en skit(haha)gullig liten gästtoa som hon hade inrett så mysigt.
På dörren satt en liten söt skylt där det stod -"Kickans Toa",för där fick man inte gå in och stöka till och härja bland alla söta burkar och grejer hon hade.

(Jag tror skylten mest satt där för inga män var välkomna in dit som sen stod o pinkade hej vilt åt alla håll) Och Jag tror den satt där mest på skoj..
Hursomhelst,så en morgon när vi hade pimplat rödvin till sent in på natten och fnittrat som rabiata hyenor så vaknade Jag o Annica först och gick upp o satte på kaffe-Och där föddes idén om den Artificiella "korven".

Vi visste att det absolut första Kicki gör direkt när hon vaknar är att liksom levitera sig fram i halvsömnen in på sin lilla toa och släppa morgonpinken,så vi fick agera snabbt.

I en bunke blandade vi havregryn och lite majskorn och ganska mycket kakao,och vi slängde dit nåt annat också för att få "smeten" att se ut som riktig avföring..Sjukt,jag vet..Men fan vad vi fnittrade hysteriskt när vi höll på.
Sen tog vi smeten och fyllde en kondom så den blev ganska lång och tjock-tänk storlek Falukorv,och böjde till den lite fin och la den i frysen så den skulle bli lite fast..Sen diskade vi undan alla spår och satt och väste hysteriskt åt nästa steg.

När den var lagom fryst så sprättade vi bort kådisen,hoppade som råttor in på Kickis toa och la den lite tufft över sittringen,så den hängde ner lite på ena sidan och sen gick vi in o väckte Kicki och sa att det finns färskt kaffe (viket också fanns,annars hade hon dräpt oss).

Vi satt i köket som två ljuvliga Småsystrar med skinande glorior på skallen när hon kommer och leviterar förbi köket på väg mot toan..Hon öppnar dörren,tänder lampan och sen blev det totalt knäpptyst i många sekunder.
Jag o Annica glodde på varann som två Lemurer och tänkte att hon svimmat,men sen hör vi ett avgrundsvrål--SEVEN,DIN JÄVLA DÅRE !!! Sen bröt hon ihop i ett hysteriskt skrattanfall.

Vaddå Seven? Varför bara Jag? Annica var medskyldig..
(Syrrorna kallar mig Seven för jag brukar se ut som han med wunderbaum från filmen Seven när jag är bakis)

När hon lugnat ner sig så frågade jag varför hon bara skyllde på mig,och fick helt lugnt svaret-"Därför att det är bara du som är så sjuk i din hjärna och kan komma på en sån sak,och du har säkert hotat och tvingat Annica att vara med"

Well,nu är det preskiberat och Ja,det var min idé.

Ni som ej känner mig och mina syskon/släkt måtte tro vi är helt kocko..Å vet ni vad? Det är sant!

Inga kommentarer: