lördag 26 februari 2011

Inte roligt..

När Micke o Jag träffades så hade jag en sån där billig stereo,som jag ändå tyckte var helt ok att poppa musik på..För jag visste inte bättre.
Första gången vi var hemma hos honom och han satte på musik så blev jag typ frälst i hans musikgrejer.
Hans musikprylar är lite som hans bebisar och jag har också lärt mig älska dessa ljudskönheter,så nu när baslådan verkar ha gått o dött hipp som happ så känner vi en sorg,för det är stor skillnad på musik som spelas ur nåt skit från Ellos för 600 kr och en uppsättning med högtalare,slutsteg o allt vad det heter för en betydligt större peng..Smakar det så kostar det.

Fan!! Nu kan jag inte poppa Lotta Engberg på hög volym när jag städar..Micke påstår att det är pga L.E som basen valde att ta sitt liv..

Well..R.I.P kära Klipsch.Nu får du fortsätta dina dagar som ett litet minibord med en ful blomma på..

Inga kommentarer: