lördag 26 februari 2011

Men så charmigt..Hahaha

Jag fick en kommentar..En anonym såklart,för det är alltid anonyma när nån skriver nåt som inte är så bra..Oftast slänger jag dom direkt,men denna vill jag dela med mig av.
Det kanske inte syns så bra,men det står:

är ni så kära som du vill ge sken av? tycker det verkar vara lite överdrivet




Ja,du "Anonym" det verkar lite som att du är lite avis,eller?
Å glöm för all del inte att genom statistik osv så är du inte speciellt anonym för mig,men jag ska vara snäll idag och låta dig vara anonym för jag tycker det är lite kul faktiskt.

Svar på din kommentar:
Med risk för att du smäller av på kuppen så är det så här.
Nej,självklart ljuger jag!
Vi låtsas bara att vi är kära i varann.I själva verket är det nämligen så att Jag o Micke inte alls Älskar varann,men jag måste ju slänga in lite kärlek i denna blogg också,inte bara trams.
Vi börjar dagarna med att sucka djupt över att behöva vakna brevid varann och avslutar dom likadant..Fan att jag blev genomskådad!
Micke och Jag gifte oss enbart för att låtsas utåt som att vi Älskar varann från djupet av våra hjärtan.
När vi träffades för flera år sen så sa det ju såklart inte klick direkt,utan vi ljuger om det mötet också,för det är ju lite coolt att träffa sin livskamrat på en riksväg genom stan,eller hur?

Att vi tycker om att umgås med varann och göra små hemliga utflykter mitt i nätterna,eller ligga på massa filtar o täcken mitt på köksgolvet en helt vanlig Tisdag o ta ett par glas vin och mysa är ju också nåt som jag hittat på,för så kan man ju inte göra.

Eller bara det att vi kan stå timmar i köket och laga nån gullig middag och varva matlagningen med massa pussar o kramar och ömma ord hittar jag också på.

Vi grälar varje dag om allt från för svagt kaffe till obetalda räkningar..Nja,faktiskt så gör vi inte det..Vi har under alla våra år haft ETT stort gräl,men vi grälade klart och sen var det bra med det.

Varje kväll sen vi träffades så somnar vi tätt intrasslade i varann,och vaknar nån av oss mitt i natten och saknar den andres hud nära så buffar vi ihop oss lite mer. Ibland på morgonen så har vi ett fasligt sjå att trassla ut oss ur varann. Fy fan vad drygt!

Att vi skickar massor med gulliga sms till varann varje dag gör vi bara för vi inte har nåt bättre för oss,och absolut inte för att vi längtar så sjukt mycket efter varann hela tiden när vi är ifrån varann.

Att Michael har fått mig trygg och harmonisk efter nåt big asshole jag ramlade in i för flera år sen som slutade med både tingsrätt o hovrätt,där aset fick 4 års fängelse,är inte heller sant,för Micke kan verkligen skrämma skiten ur mig. (Speciellt när han leker Per Morberg i köket o grisar ner allt)

Jag skulle kunna fortsätta skriva hur mycket som helst,men jag lär ju tagga ner lite,och Du "Kära" anonym,hoppas du kan se lite annorlunda på oss,för det är så här att Den kärlek vi känner och delar med varann är totalt awesome och Varje dag är en total lycka när vi vaknar och möter varann efter en lång natt i drömmarnas land.
Jag kan hålla med dig lite på nåt sätt,för det låter nästan för bra för att va sant eller hur?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Catta verkar ju vettigt att gifta sig när man inte är kär och inte tror att kärleken kommer vara livet ut.
Vilken idiot Anonym är med det är säkert någon som är väldigt avundsjuk.
Lycka till med allt i livet .
Love ya
Kusin vitamin Sussie

Catta sa...

Åhhh.Love you tooo..Från jorden o till månen och hem igen.
Vi funderar på att skilja oss o gifta om oss bara för att..Hahahaha
Stackars lilla Anonym som säkert får krupp av alla mina kärleksinlägg till Mickes o Min Kärlek..
Lilla anonym kanske tänker sig för innan h*n postar fler kommentarer..He,he

Simzalaboom sa...

"Glada ögon ger din fiende bekymmer" ;)