torsdag 17 mars 2011

Är Solen en Energitjuv tro?

Jag är så trött,så jag ser gröna fiskmåsar..Fast inte trött att jag vill sova direkt,utan totalt slut ändå..

Jag var ute på en promenad med hunden i det fina vädret och efter det så gick precis all energi ur mig..Vad jobbigt det är. Undrar om Solen tar min energi? Eller är det så att efter en lång o mörk vinter så tar det ett tag innan man vänjer sig vid sol,värme och massa ljus? Ja,inte vet jag..

Jag funderar på att försöka börja med mina promenader igen,för det är ju verkligen astråkigt att sitta på en cykel inomhus när solen skiner o fåglarna kvittrar ute.
Cykeln är nog bra när det är vinter o kallt ute,men när det är så här härligt väder vill man ju vara ute.

Jag ska invänta min Kärlek,sen ska vi ta en promenad ner på stan och handla hem nåt smarrigt..Få se vad det blir.
Åh,fruktsallad kanske? Eller bananer i ugnen o glass till?
Nu dreglar jag..

Hej hopp..

Inga kommentarer: