fredag 18 mars 2011

★ Tävling ★

I samarbete med Maris Kreationer kommer här min första tävling på Bloggen.



Du kan vinna detta fina armand.
Det riktigt lyser "Vårkänslor" om det,eller hur?

Det du behöver göra för att ha chans att vinna är att gå in på Maris Kreationer och ta reda på vad armbandet kostar sen tipsa om tävlingen i din blogg och länka till Maris Kreationer och Mig.

När du gjort det så lämna en kommentar om att du är med och tävlar.
Ibland är det problem för vissa att lämna kommentarer här,men skicka då bara ett mail med din kommentar+svar, så lägger jag ut det bland kommentarerna. frucattarina@gmail.com

För er utan blogg som vill vara med och tävla:
Tipsa 3 vänner via mail och länka till tävlingen och Maris Kreationer och skicka sen en kopia på mailet till mig på frucattarina@gmail.com

Tävlingen avslutas den 25 Mars,då jag slumpvis drar en vinnare som jag sedan kontaktar via mail+presenterar här på bloggen.

Lycka Till!

2 kommentarer:

☆ Blivande hemmafru & Gravid ☆ sa...

Jag är såklart med och tävlar :)
Armbandet: Lila rosa metallic pärlor och sötvattenspärlor i lila (17 cm) Pris: 65 kr

Mitt blogginlägg: http://mellie.se/2011/march/tavling.html

Kram

Evelina sa...

Är med o tävlar!:) armbandet kostar 65kr:)