torsdag 24 mars 2011

Colour Catcher..Not for me.

Ja,hörrni..Jag slängde ju i såna där dukar i tvätten för att se om dom drog åt sig nå hår osv,men jag testade inte att blanda färgade plagg med vita bara för att se om det funkar.
Hur som helst så satt det nåt ynka djurhår på duken,som jag lika väl hade kunnat plocka bort från plaggen.

Nää,detta är inget jag skulle köpa.Inte ens från nån reakorg för 3 kr..
Jag har snokat lite på andra bloggar och folk säger att dom verkligen fungerar,men jag är nog lite "gammaldags" och vill tvätta på mitt vis,dvs vitt för sig,svart för sig osv.

MEN,jag undrar om inte denna produkt kunde vara en hit för dom som inte orkar sortera,eller fattar hur man sorterar..Kanske..

Nu är det så här att både Jag o Micke är medlemmar där man får hem prover man ska testa och vet ni vad?
Nyss kom brevbäraren med ett paket till Micke,och gissa vad det innehöll?
Japp...Tvättdukar..Haha
Jag slängde just resten som var kvar i paketet när jag hämtade upp tvätten.

Inga kommentarer: