torsdag 24 mars 2011

Testpilot i Farten.

Jag skrev för nåt tag sen om att jag fick hem nån produkt att testa och sen ska man säga vad man tycker om den osv..Gratis är ju gott,så varför inte?

Det jag fick hem var ett paket av detta..


Det är alltså som "pappersdukar" som man ska lägga ibland tvätten,och man ska kunna blanda olika färger för att på så sätt spara tvätt-tid och slippa köra halvfulla maskiner."Pappersdukarna" ska göra så att inte tvätten missfärgas.

Nu har jag tvättstuga och la i såna dukar bland tvätten-MEN aldrig i livet att jag självmant skulle blanda olika färger i samma maskin,så frågan är då varför jag ens la dit dom där dukarna..Hahaha
Nä,men det stod även på förpackningen att dom ska dra åt sig typ ludd o hår o skit,så det var det jag ville kolla om det kan funka,för små envisa djurhår kan va ganska jobbiga att få bort tycker jag.

Jag återkommer sen och berättar om dom var bra eller bara humbug..

Nu ska jag ringa ett jättetråkigt telesamtal och sen fortsätta med tvätteriet.

Inga kommentarer: