tisdag 15 mars 2011

Tog en ganska lång promenad i solen

Känns så väldigt tråkigt att bara sitta inne när det är så superfint väder,så jag tog en lång omväg när jag skulle på möte på skolan idag.Både på ditvägen och hemvägen,så skönt ute.

Och imorgon är nog all snö borta från balkongen så då ska jag börja städa där ute.

Jag hade just ingen fantasi vad gäller mat idag.Tänkte först på Spagetti o Köttfärssås,men sen när jag var inne på Coop så fick jag ett sånt sug efter Hamburgare med bröd,så det får bli dagens mat.

Tänk att så fort solen visar sig och det blir lite varmt och skönt ute,så blir människor automatiskt gladare och nästan alla man möter ger en ett leende..
Jo,men det stämmer ju..Man blir glad av solen.

Nu ska jag börja pyssla i köket tills min Familj kommer hem.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Ja det får hon göra nån dag!:)

Det är en liten valp, blandning mellan fransk bulle o chihuahua om jag inte minns fel:)

Catta sa...

Så himla söt :)