tisdag 19 april 2011

Bara en kaffepaus..

Nu ni!! Nu är det fart på det här fläsket..Jag har farit i tvättstugan sen strax före 7,och just nu är sjätte maskinerna i..Fatta så mycket tvätt..Fast å andra sidan är det mycket olika grejer o färger..Men skitsamma..Fan vad kul det känns.

Om en månad så kommer förmodligen jag fara som en elvisp i ren hysteri o resfeber,för den 20 Maj sticker vi.
Och på tal om det.
Hur kan man slarva bort en hel banankartong med sommarskor??
Ingen aning,men jag har lyckats.Eller så har dom försvunnit vid nåt av alla inbrott vi haft i förråden..Jag vet inte.

Å så har vi funderat lite.Vi tänkte ju köpa oss varsin resväska/trolley,men vi ska se om någon är snäll o lånar ut det istället. Vi reser inte så väldans mycket så dom där hundralapparna som två nya väskor skulle kosta kan vi istället lägga på nåt annat..Sommarskor kanske..
Nej,vi har nog skor ändå så vi klarar oss en vecka i solen.På dagarna trampar man ju omkring i nåt bekvämt,o sen räcker det väl med ett par lite finare om man vill klä upp sig nån kväll.

Nu är det snart dags för nästa tur ner,å jag hinner nog sätta på ett par maskiner till med nåt sånt där som alltid blir kvar längst ner i tvätthögen.
Typ sånt man inte har saknat alls,men ändå har kvar..Hmmm??

Inga kommentarer: