tisdag 19 april 2011

Ett blandinlägg.

I Söndags kom Mickes föräldrar över o fikade lite Födelsedagsfika.
Med sig hade dom Påskliljor och en ask med en så jättegod choklad.
Och en Slant till Micke.
Just idag är inte chokladasken så här välfylld..Jag sa ju att den var god..Haha.

Dom hade även med sig våra biljetter till resan som vi fick i bröllopspresent..Seriöst..Nu känns det ganska pirrigt..Men kul såklart.



Idag har jag verkligen farit omkrin.Jag hann med 8 maskiner i tvättstugan,och har även bokat första passet imorgon bitti.Hittade ju massa gardiner o sånt.Skönt att bli av med allt.
Det är bra att ha en rejäl säng att hänga tvätten på som inte hinner torka i tvättstugan..Ser lite taikonaktigt ut,men gissa om det doftar gott i sovrummet.

Idag har jag även hunnit med att prata i tele med två goda vänner.Marita och Laila.
OCH så har jag äntligen fått fingrarna ur ni vet vad och ringt ang min värk jag dragits med ett tag.
En kiropraktor här i stan skulle för undersökning och "diagnos" och råd om eventuell vidare behandling ha 450 kr..Jo,men då så..

Idag när min Kärlek kom hem fick han en liten försmak av påsken..Nää,ingen påskkärring,utan en påsktallrik med Jansson,sill,ägg,köttbullar o lite rödbetssallad.

Ja,sen var det inge mer för stunden..Adjö.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Perkele va tjusig säng!:)

Catta sa...

Tack Eve :)
Den är superskön.Men ibland blir jag lite trött på den och skulle vilja ha en helt vanlig enkel rak modell..Men skulle nog ångra mig om jag dumpade denna.Grejen är att jag var så korkad o målade om den..Den var vit.. :/