onsdag 13 april 2011

......................................

Blev ingen vidare dag idag. Jag har sovit en timme,bara för att tiden ska gå lite snabbare.

Skulle vilja fortsätta sova,men jag ska försöka ta tag i nåt,som disken kanske,å en dusch brukar pigga upp lite,så jag kör på det så får jag se.

Jag struntar i bloggen tills det känns bättre,så vi får väl se när vi "ses" igen.
Bloggen är ju egentligen en "ventil",men vissa saker funkar inte att skriva här.


Ibland har saker en förmåga att ordna upp sig snabbare än man tror och på andra sätt än man väntar sig..Så jag håller tummarna så gott jag orkar.

Ha det gott..Adjö.

1 kommentar:

Jannica sa...

Hej söto! Har du fått armbandet? Jag vann en ring från b-store för ett tag sen som jag inte fått så mejlade tjejen. Hon mejlade i sin tur b-store och fick ett minst sagt otrevligt svar tillbaka. Så det är inte första gången detta händer. Vi tror nu att detta är ett oseriöst företag. Vilket är pinsamt för oss som annordnar tävlingar. Hör av dig om du får eller inte fått det så ska jag tjata ännu mer på dom. Rätt ska vara rätt