onsdag 13 april 2011

Ruggigt.

I morse när Jag och Hårboll följde Micke så tog vi oss en längre promenad,för det var så skönt ute.30 min blev det,och Sumpli däckade som en klubbad oxe när vi kom hem.Hon är ju lite morgontrött av sig och är van att första promenaden bara är en kortis.

Inatt är första natten på....länge.. som jag sovit utan att ha ont i axel o nacke.Lyx.

Min Kära man har smittat ner mig med snornäsa..Inte så farligt ändå,det är värst på nätterna.Men nyss fick jag ändå lov att ta på sockar och en tröja för jag blev så frusen,och mår lite så där allmänt småsjuk.

Dagens planer är att försöka styra upp ett par saker..Kan bli en utmaning..

Det behövs så lite för att man ska lyftas och må bra,och det behövs ibland lika lite för att man ska dra en djup suck och vilja krypa under täcket o stanna där.

Adios.

Inga kommentarer: