söndag 24 april 2011

Gäst? :o

HEJ!? jag är ett barn... Cattas barn! eller jag är egentligen inte ett barn, jag är mer utav en tonåring med massa ångest. Mitt namn är Robert och jag brukar leka med mina små leksakskrigare.. eller iaf när jag var ett BARN! hahaha jag är trött.. jag vet inte hur man funktionerar med en blogg, fan första gången ju! brukar man prata om sin dag? I sånna fall så kan jag berätta.. (eller skriva) att jag har vart vaken sen 4 halv 5 igår så jag är rätt trött, idag väntas de grillning, de blir älgkött nånting vettefan, första gången jag käkar de idag faktiskt. men skit i de, jag tycker ni ALLA där ute borde kolla på serien supernatural för den är awesome, så kolla or die typ? nej, jag ska få en bil! haha en golf gti, blir as nice som första bil... OM jag ens får körkort, de är ju ett par år kvar.. haha wtf ska man skriva? valborg coming up! blir de fest eller inte? onödigt slös på pengar ju, man är full en dag har kul en dag, och dagen efter (om man har tur) så vaknar man utan bakfylla, andra scenariot är nog inte så lyx, vettefan har den värsta baksmällan jag haft var nog nångång förr när de var våryra i stan, drack en 75.a vin (usch fy och BLÄ) och 5 halv liters bärs, haha och när jag tog mig hem efter kanske 5 steg fram och 10 bakåt å åt sidan så började de med att jag RAMLADE in för dörren, nåväl man är ju odödlig på fyllan, haha och idiot som jag va så bad jag morsan om hun kunde göra några mackor sådär precis innan jag skulle lägga mig. ni vet fylle käk?! de fanns ju ingen flottig jävla kebabrulle eller hamburgare så jag fick nöja mig med lite bröd.. åt upp dom och la mig, och tamejfan hela jävla rummet snurrade 14 varv i sekunden... så jag öppnade mina ögon och SPRANG in på toan, spydde typ 15 gånger i toan, däckade och vaknade med huvet in i duschen. tänkte för mig själv, "ääh vafan ja lägger en spya här också:D" la en spya och skulle städa efter mig spola duschen fullt ös på spyan sen var den typ borta förutom några bröd klumpar där.. hahaha satte mig upp och spydde sån här galla för magen var tom och jag spydde direkt en gång till efter jag kände smaken och lukten av galla äcklet,, hahha gick å la mig igen och rummet snurra kanske 7 varv i sekunden nu.. de va ju skönare så jag somnade som ett litet spädbarn efter välling.. dagen efter var ju inte direkt så skön, lukta spya, var hungrig, så jag tog nåt att käka.. efter det så vart jag spyfärdig igen haha men jag höll de inne.. tog nån hemmagjord bakis-kur, väntade typ några timmar sen vare ut på äventyr igen ;) hahah "lev livet så hårt du kan" fan va lång och tråkig fylle historia, men va de enda jag kom på typ haha morsan frågade om jag skulle skriva en bok när jag sitter här och bara klamprar på tangent bordet, fingrare går i hundrasjuttio! jag går första året på fordon, blir att utbilda till bilmekaniker, haha ööh what now? vad ska jag skriva, de är fan 50 grader VARMT i solen på balkongen! livet leker som fan då asså! jag tror jag ska runda av detta blogg inlägget nu.. de får fan gå mot sitt slut, jag kanske baxar mammas blogg någon mer gång om jag har något inte så intressant att skriva,, haha. tare lugnt eller inte jag bryr mig inte! puss&kjaaaaam!!! :D haha nej -.- herrå

2 kommentarer:

Catta sa...

Gulle dig unge :)

Simzalaboom sa...

Ja det var verkligen en fin fyllehistoria! Jag ska också bre mackor till min son när han kommer hem första gången på fyllan! Han lär dock vänta i si så där 23 år till, tills han blir 30... Annars blir det andra bullar och mackor...