måndag 11 april 2011

Julstök?

Nej,inte direkt,men vi tog fram en Julskinka från frysen igår som jag ska slänga in i ugnen om nån timme.
Nån skiva äter vi nog idag,men sen är det så bra att ha till pytt,gratänger osv.

Micke är så förkyld stackarn.Det började i helgen,med snor o feber,och inatt har jag känt att han var så där febervarm.Sådär så man nästan bränner sig..
Men han kände sig så pass pigg ändå så han for iväg till jobbet i morse.

Igår smakade jag Fiskkakor för första gången.Det är väl en rätt från Norge om jag inte är ute o cyklar?
Micke hade ätit det förut och tyckte det var gott,så vi hade köpt hem ett paket och testade igår.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dom..Dom smakade varken gott eller illa..Ganska "tam" smak,men själva konsistensen var skum..Lite som att tugga på mjukt suddegummi,om ni kan tänka er hur det känns..Jag vet inte på vilket annat sätt jag ska beskriva det.Jag kommer inte äta dom igen,det vet jag.

Vi fick reklam igår,och det var med en "meny" från Kapellbackens krog,som på Onsdag denna vecka startar sin Grekiska Kolgrill..Så fort vi kan så blir det ett besök där.Helt klart.


Jag ser solen kika fram på den lite mulna himlen,så kanske det blir en fin dag idag.

3 kommentarer:

Jannica sa...

Tack fina du :) Känns bra veta det inte är något farligt men jag blir så nojjig ändå. Tatureing blir de nog hihi :D
Kram

Evelina sa...

Sv; ja den verka bra, kino tyckte det var skönt tror jag o mycket hår lossade:) hann bara med honom så i morgon är det lillens tur:)

Evelina sa...

Sv; skrev en kommentar men tror inte den kom i väg som den skulle så skriver en ny:)

Den verks brs, fick loss mkt hår o kino verkade tycka det var skönt, snygg blev han:) hann bara med honom i dag så i morgon är det lillens tur:)