tisdag 12 april 2011

Nära skjuter ingen hare..

På riktigt så höll jag på att tappa andan idag..

Vi brukar få ibland på mailen att man får ett "gratisspel" på Sverigeautomaten,och idag kom ett sånt.
Jag hade inget för mig så jag gick in där och valde nåt spel och så klickade jag..Då började det spela o plinga och så stod det förs-Grattis,du har vunnit 10 gratissnurr!

Och på nästan varje snurr så ökade vinsten ( inga enorma summor såklart),och när dom var klara hade jag dubblat det jag hade från början med 13 gånger,så jag tänkte att jag plockar ju så klart ut pengarna.
Skitbra så här en vecka före penningdagen och det börjar sina på både det ena o det andra.
Men tji fick jag..
Man var tvungen att komma upp till ett visst belopp innan man kunde ta ut det..Äsch!!

Nåväl..Det var nära iallafall,och vi satsade inget själv,så då känns det bättre..Hahaha

1 kommentar:

Jannica sa...

Ja jag älskar vitlök så ska testa det :D
Åh, vilken otur :O