tisdag 12 april 2011

Nej å nej å nej...

Det är inte bara mysigt att det börjar bli vår och varmt kom jag på för en stund sen.
Gick ut i köket och där på diskbänken kommer en stor äcklig spindel och går..Fy fan..
Och jag stod liksom där och diskade innan.

Tur Robban är ledig idag,för jag fick fram ett svagt -Kom hit Oppe,å han hörde väl att det var nåt allvarligt för han släppte till o med tv-spelsdosan mitt i ett viktigt race som han sa.

Nåväl..Han eliminerade fanskapet,men nu börjar ju den där perioden att kolla efter spindlar överallt.
Seriöst,så skulle jag tusen gånger hellre ha 20 råttor som sprang omkring här,än EN endaste spindel! Vidriga,fula,äckliga,opålitliga snuskhumrar är dom!
Tvi,tvi,tvi!

Det måste finnas nåt medel dom avskyr,så dom håller sig borta.
Google,here i come! Again,and again....Same procedure as every year.

2 kommentarer:

Simzalaboom sa...

Det är bara att dressera spindeln, så kan den diska åt er. Lär ju gå 8 gånger så snabbt?

Catta sa...

Nej men du förstår..Det VAR en spindel..Nu är den ingenting längre..*poff* borta...