fredag 8 april 2011

Nu är det som så att..

Några av dom mysigaste stunder jag vet är när vi lagt oss på kvällen och ligger o diskuterar om allt mellan himmel o jord,för även om vi från början är helt seriösa,så spårar det alltid ur på nåt sätt och det slutar med att vi gapskrattar.

Som igår..

Jag minns inte riktigt vad vi pratade om,men helt plötsligt säger Micke att han ska starta en Blogg.
Jag-Va???
Micke-Ja,jag ska starta en blogg om matlagning,eller mest en blogg om hur mycket man kan grisa ner i köket när man lagar mat-å du ska va fotograf..
Jag-Å,nej det ska du inte.
Micke-Jo,men jag vill visa att jag grisar ner mer än Per Morberg



Vi brukar skoja om hur mycket Per.M skitar ner i sitt kök när vi pysslar tillsammans o lagar mat.Eller Micke lagar och Jag försöker hinna få undan all disk han skitar ner,o all mat han skvätter omkring.
Han kan till en helt vanlig gryta t.ex ha 4-5 olika slevar,å jag tar dom vartefter o diskar och han smygtar en ny och så där håller det på.Å skålar o vispar o allt möjligt åker fram fast det inte behövs..
Och så har han kökshanduken så där käckt över axeln,och hur den ser ut efter en matlagning vågar jag inte ens tala om.
Det jag tycker är värst är nog när han tar fram slickepotten..Jag verkligen avskyr slickepottar..Jag förstår inte hur man vill använda en sån.
Fast vi har ändå skitkul.Jag låtsas vara arg och det vet han ju såklart.
Så slänger han ur sig saker som-Men,Per Morberg får ju grisa när han lagar mat,eller-Men du älskar ju mig ändå,fast jag grisar..Hahaha

Ja,Jag Älskar Dig hur mycket du än grisar..

Inga kommentarer: