torsdag 7 april 2011

Nu garvade jag läppen av mig..

I inlägget om mitt trassliga hår så fick jag en kommentar av en Tjej som har en makalös iphone.
Jag har förstått att alla iphone är otroliga och kan massa saker,men hennes är ett snäpp bättre än alla andra.Den kan massor med finurliga saker.
I kommentaren skrev hon att Jag på bilden såg ut som den där läskiga tjejen från "The Ring"
och att hon genast skulle skicka sin iphone med balsam till mig.Jag googlade för jag ville se en bild på den där läskiga och vad kommer upp?

Hahaha..Klockrent..

Hahaha...Man måste tänka att den lilla figuren är jag som faktiskt blivit en "app" i hennes iphone.. I pratbubblan står det nåt i stil med -"Tack för balsamet"

Ni fattar kanske inte det roliga här,men det gör inget..Jag har i alla fall fått mig ett skönt morgongarv..

Inga kommentarer: