onsdag 6 april 2011

Nu jävlar är våren här eller??

Kolla,på sötisarna vi såg när vi var ute med Vovve senaste vändand,för ca 2 timmar sen..
Visst är det vår nu??



Och,en sak till..Ni som brytt er och sett att jag hade en tävling i samarbete med Mari..Kolla vad jag fick på mailen en dag.
Hon skrev så rart-"Kan detta va nåt till Fru Catta?..Vi kan kalla det "Fru Cattas Honeymonsmycke" Hon hade frågat innan vad jag gillar o jag sa silver,svart o bling..Å så gör hon detta..Vilka gulliga människor det finns..Jag blev glad ända in i benmärgen när jag fick mailet med detta..Bara för att hon är så rar o till o med döpte det till FruCattasHoneymoonsmycke
Visst är det fint?
Inuti dom små bollarna är det swarowskiglitter..*Catta-Hjärta-bling-Bling*


Nu ska vi snart äta en ruskigt sen middag igen..
Återkommer
Jag är på väg tillbaks..Älskar att må bra.