tisdag 17 maj 2011

En dag närmare..

Precis..En dag närmare Fredag..Mickes far hämtar upp oss vid 6 på fredag morgon till Virsbo och därifrån får vi alla 4 sen skjuts till Västerås till flygbussen med destination ARLANDA!! Wihiiiii!!!! Jag längtar så..
Vi satt o kollade på vilka flyg som far ner till Turkiet och det kan bli så att vi får åka med ett Rosa/vitt plan..Gulligt va?


Idag har jag tvättat bort det mesta,bara några badlakan o handdukar kvar,men dom tar jag på torsdag fm.Och se nu här vad som låg på vardagsrumsbordet när jag kom upp från tvättstugan idag. Nåväl,hon är så äckligt söt så jag kunde inte ens banna henne.


Det bästa man har sätter man på bordet,eller? Å gör man inte det så går den upp dit själv..


Idag blir det lite sen mat,men det gör inget.Micke håller på o snabbmarinerar Fläskfilé,och så blir det potatissallad till det sen.

Samtalet jag ringde idag har jag inte fått nåt svar på än,så jag väntar lite till med att berätta..

Inga kommentarer: