onsdag 18 maj 2011

Hur stavas Nessesär?

Fy fasen vad pinsamt..Ännu ett ord som jag inte kan stava till..Nessesär..Necesär? Nessecär? Hahaha,jag blir tokig!
Nu googlade jag.Jag kan känna mig lite förnärmad ibland när jag googlar nåt och så frågar Google mig-"Menade du?"
Ja! Jag menade det du föreslår google,förlåt att jag inte kan stava ibland.
Nåväl,nu vet jag att det stavas Necessär..Ser ju helknäppt ut om ni frågar mig.

Varför jag skriver om necessärer är för att igår när vi handlade så sålde dom skitbilliga såna på Coop..Inte så snygga,men det känns som det kvittar.
15:- för necessären o 10:- för sminkväskan..


Vet ni vem det här är?


Åh,detta är min Reseprinsessa..Hon är alltid med när jag flyger.(Låter som jag är ute och flyger titt som tätt).Hon är så ful,men jag gillar henne,och kan på nåt sätt identifiera mig lite med henne..Ni ser ju..Slitet hår,en konstig klänning och "glorian på sné".
Hon har små,små bitmärken på kinden,och dom kommer från min Greyhound Garbo som jag hade förut."Hundrackaren" fick tag i Prinsessan med sina sylvassa valptänder och tänkte döda henne.Tack o lov så hann jag rädda stackarn.


Hahaha..Kolla näsan..När jag plockade fram henne så sa Micke-"Vad ska jag ha med mig för docka då?"Jag bröt ihop såklart..

Här är Garbo med sina små vassa valptänder.

Här försöker Garbo äta upp Tut..Nej,då..Dom var bästa vännerna.
Greyhound och Siames påminner ju faktiskt om varann i kroppsformen.
Så jäkla vackra båda två.

Jag ändrade tvätt-tiden igår,så istället för att tvätta det sista imorgon gör jag det idag.
Det är bara några badlakan och handdukar så det går ju snabbt.
Imorgon tänkte jag gå och hälsa på mina fina barnbarn en sväng om dom har tid och är hemma.

Hej Hopp.

2 kommentarer:

Laila sa...

God Morgon! Eller God Förmiddag!

Ja nu bär det snart av för Er. Hoppas Ni får en underbar bröllopsresa med bland annat mycket god mat. Njut nu hela tiden och var rädda om varandra, så inget händer.

Vilka fina bilder på Garbo. Jag tror att Du längtar efter en ny greyhound. Blir säker en sådan hund till Dig en dag. Eller hur?

Ha nu en bra dag, och ta det lugnt. Saknar Dig Catta. Hälsa till "Gubben" att han är rädd om Dig, annars ska han få med mig att göra. Hahahaa!

Kramizar <3

Catta sa...

Ja,snart bär det av.Åh vi ska äta och mysa så mycket vi orkar.

Ja hon är en vacker hund den där Damen,och visst har du rätt att jag längtar efter en greyhound.En vacker dag när ekonomin tillåter så kanske vi får höra trampet av små valptassar :)

Du ska också ha en fin dag vännen,och du behöver inte oroa dig för gubben min,han är den underbaraste och vänligaste som finns <3

Kram.