tisdag 31 maj 2011

Tänk så fel det kan bli..

Alltså,visst är det skönt att skratta så man håller på att bryta ihop?

Igår skrev jag en status på Facebook som löd så här:

"Är nån sugen på att se bilder på när Micke och Jag red på stranden"

Det dröjde inte lång stund innan första kommentaren kom- MEN CATTA! USCH!

Hahaha..DÅ fattade jag,att man kunde ju tolka den statusen på annat sätt än vad jag menade.

Det var ju så att innan vi åkte till Turkiet så såg jag att det skulle finnas en "Ranch" alldeles nära vårt hotell,där man kunde hyra hästar och rida omkring,och jag hade till o med övertalat Micke att vi skulle hyra varsin,trots att han är lite skraj för hästar.

Å vi letade och letade efter den där Ranchen,men hittade inte den..En dag var vi nog väldigt nära i alla fall,för jag kände minsann doften av hästar och hästskit.

När vi kom hem kollade jag på kartan över Camyuva,och vi hade liksom gått förbi det stället flera gånger,men missat det för det låg liksom inbäddat i en liten skog.

Sicken otur..
Nåväl,det får bli nästa gång.

Inga kommentarer: