onsdag 1 juni 2011

(¯`'·.¸(♥)¸.·'´¯) Micke & Catta (¯`'·.¸(♥)¸.·'´¯)


Flera nätter låg vi såklart och pratade och asgarvade åt allt möjligt..


På vår Lilla Market.Micke ser sur ut,men han är bara överraskad när "Paparazzi" är i farten.


Skitkul att ta bilder när man ligger platt på rygg.Man får liksom insekts-utseende då.


Strax efetr denna bild togs så sprängdes jag..


Lite blank hy va?


Hahaha..Tönt.


Fifan..Tur vi hade ac på rummet för man klibbade ju fast i varann annars..


Helt normal bild på oss.


Ganska trött Micke som var en aning "rund under fötterna".

Men snygg...


Svettfrilla.


Kan ha varit efter en liten siesta.


Så jäkla varmt denna dag..Vi hade varit ute o vandrat och tog en kall öl innan duschen.

Micke räknar ut nåt,eller skickar sms till nån.

Här var den dan när det regnade 12 minuter.Fattar inte vad det blev för konstigt perspektiv på bilden..


Samma här..Vi ser ju liksom helt konstiga ut.

Den här kompisen följde oss till Supermarket varje dag.Så fin.

Det kan vara bra att skydda skallen med en duschmössa.

Micke sover och Jag har tråkigt.


Njutning..


Envis Man som vägrade använda nåt på skallen resulterade i bränd skalp.


Snygg utväxt..Dags att färga håret.

2 kommentarer:

Jannica sa...

Härliga bilder:D

Catta sa...

He,he..Jag brukar inte så gärna vilja visa mig på bild,men va fasen..Jag ser ju ut så där och det är liksom bara att gilla läget :))