fredag 17 juni 2011

Jag söker korgar..

Vi har ett sånt här badrumsskåp..Ett helt vanligt badrumsskåp alltså.
Nä,nu ser jag att det är inte riktigt ett sånt vi har.
Våran har belysning där uppe och en kontakt.
Nåväl,det var inte det jag skulle skriva om,utan den lilla hyllan där nere..Ser ni?

Kan jag komma till saken nån gång undrar ni kanske nu?

Ja,jag kan ju det men nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva..
Ja,ja..Återkommer imorgon om det då.
Hej då.
Nä,jag skojade till det lite..(här kan ni fnittra lite om ni vill)

Hyllan var det..Jag ska söka efter små korgar att ha där,för jag tycker inte om att se sakerna som samlas där,ofta huller om buller..Det kan göra mig lite lätt hysterisk faktiskt.

Typ såna här korgar,fast små då,så dom får plats där i hyllan.
Så kan man "gömma" alla onödiga saker som läggs där.

För övrigt så tycker jag badrumsskåp rent allmänt är skitfula.Jag har aldrig sett ett snyggt sånt när jag tänker efter.

Vad tycker ni om badrumsskåp?


Inga kommentarer: