onsdag 13 juli 2011

Nu börjar jag komma tillbaks i "matchen"..

Denna gamnacke o axlar dödar mig vissa dar..Jävlar så drygt det är, men idag köpte jag nytt liniment. Jag var lite snål sist och tänkte tjäna in några tior och köpte nåt billigare alternativ.

Om det hjälpte?
Nää, det var väl mest så att massa kläder blev förstörda av det kladdiga skiten,men värken stannade kvar.
Så idag köpte jag det där bra stiftet som faktiskt hjälper ganska bra, så nu är jag lite gladare.

Igår kom min kusin Kenneth o hans rara Kerstin o hälsade på, och vi skulle luncha ute, ute på nån av våran stads alla tänkbara ställen..Låt mig räkna upp dom.
1.
2.
Ja, ungefär så ser det ut i semestertider här i stan, men det gick bra ändå.

Och det känns lite som det börjar bli en angenäm vana att åka cool bil när Kusin hälsar på. Sist var på vårt Bröllop då han kom på årets kallaste dag i en skitsnygg Mustang, och vi åkte nercabbat till bröllopet. Coolt.
Och igår när vi skulle luncha så kom dom i denna skönhet och plockade upp oss.

Exakt när vi kom utanför vårt hus efter att ha åkt nercabbat i stan så kom ett sjuhelvetes regn, därför åkte cabben upp.

Jag skulle ju ljuga om jag sa nåt annat än att det känns ganska coolt när folk kollar när en sån mullrar förbi, och att sitta i en sån känns ju riktigt fint just då..Ni fattar ?

Vi åt på Kinarestaurangen här i stan, och tog en skvätt kaffe hemma hos oss sen.

Jag har ju skrivit förut om denna familj, och dom är inte annorlunda än sist..Alltså helt skogstokiga och helt galna !

Ne, jag skojar..Eller nä, lite sanning ligger det i detta, men i alla fall så är dom skogstokiga o galna på ett sånt där bra sätt så man vill gärna att dom återvänder snart, eller så får vi helt enkelt dra dit en sväng.

Tack K & K ( ser ut som en bra logga för nåt bra företag, alltså K & K ) för en trevlig dag.*Hjärta*


Inga kommentarer: