söndag 17 juli 2011

Semesterhäng..

Vi gör absolut just ingenting..Bara degar och segar.

Måste hitta på nåt innan det blir för segt, men det känns ju som trist när solen lyser med sin frånvaro och det nästan är kyligt i luften.

I lördags låg jag mest hela dagen i soffan med filt över mig och mådde illa och frös. Jag som älskar mat fick tvinga i mig nåt att äta.

Igår när vi satt här på kvällen så började plötsligt näsan droppa massa näsblod. Jag for mellan toa o soffa och hämtade massa papper för att få stopp på det, och till slut lugnade det ner sig.

Vi gick o la oss och efter bara en stund började skiten igen, så jag har legat i halvsittande ställning och sovit i natt. Inte skönt.

Idag händer troligtvis inte speciellt mycket. Nån slags mat och lite plock och disk är vad jag känner att jag har lust med.


Adios !

Inga kommentarer: