torsdag 21 juli 2011

Spela Bingo ( Sponsrat Inlägg )

Dom flesta har väl nån gång testat att spela bingo antar jag?


Jag har spelat några gånger, dels kommer jag ihåg när jag var liten så följde jag med Mor på olika bingoställen, som exempelvis bilbingo, men jag tyckte det var roligast att kolla på alla andra som satt i sina bilar med kaffetermosar och sina brickor beredda att slänga sig på biltutan.


Så här i sommartider så finns det ju kobingo lite här och där, och det skulle jag tycka vore skoj att kika på och kanske testa att spela.
Jag har ju dock lite koskräck, men kossorna är väl inhägnade kan jag tro.

Om man inte vill eller har möjlighet att ta sig iväg på olika ställen för att spela bingo så kan man istället bänka sig med sin kaffetermos eller nåt annat gott och helt enkelt klicka sig fram till nåt trevligt bingospel på nätet, och det finns massor med sidor så det gäller att hitta nån sida som är bra.

Ibland kikar jag runt för att jämföra sidor, och det jag tycker är viktigt är snygga sidor som är lättnavigerade och enkla att förstå, och jag har hittat en som verkar tilltalande, så nu ska jag lura med mig "gubben" att spela bingo ikväll.

Jag har aldrig vunnit nån storvinst, men för mig personligen är det spänningen som är det som lockar mest, men visst vore det skoj att vinna nån gång, och jag tror ju på det där att "plötsligt händer det", så det är bara att hålla tummarna.



1 kommentar:

Bingobonus sa...

Haha, bilbingo och kobingo (gillar sista bilden!!) det är grejer det.

En annan är ju helt inne på online bingo, kanske skulle börja med kobingo istället :)