onsdag 20 juli 2011

En Kärleksförklaring ?

Alltså, detta är det gulligaste jag varit med om på länge.
Hör nu här.
Jag har ett par skitfula rosa foppatofflor som jag använder och faktiskt tycker är sköna.

Så, här om dan skulle jag ha på mig dom när vi skulle rusa ner på stan fram o tillbaks. Jag hittade den ena, men den andra var helt borta. Vi letade högt o lågt men ingen foppa..

Nåväl, jag tog nå gamla stekspadar på fötterna o så gick vi ner på stan.

Hemma igen så kunde jag inte släppa tanken på den där andra foppan, o när Robban kom hem så frågade jag lite på skämt om han tagit min toffeljävel..Han flinade o gick iväg, sen kom han med den.. ??
Den här låg på fönsterbrädan i lilla rummet säger han..

Då slog det mig! Sumpli den lilla hårbollen brukar ligga uppe på fönsterbrädan i det rummet ibland på nätterna o spana, och hon har alltså med sina dryga 5 kg,s kroppsvikt släpat med sig min foppa upp i fönstret för att spana..
Ok, foppan är ej tung, men säkert krånglig att släpa med sig.
Jämför -människa släpar på en plasteka..

Min teori är att eftersom hon ej får sova i vår säng så ville hon ha en liten bit av Matte med sig där hon spanade och höll vakt på natten..För är det nåt den lilla hårbollen är, så är det att hon är totalt kär i sin Matte.. * Här ska det vara tusen hjärtan*

Inga kommentarer: