lördag 9 juli 2011

That's What Friends Are For

Alltså..
Jag skrev ju ett inlägg här att vi skulle grilla idag, och på slutet klämde jag till med-Rakot det finns till dig också.
Rakot är vår vän Tommy från den där lilla byn Skinnsberg, och varför han kallas Rakot får jag återkomma till sen.
Men i alla fall...
Vi satt här jag o min man, och så ringer min mobil. Jag svarar och det var Rakot som undrade om vi har börjat grilla? Nää, svarade jag hur så?
Jo, för jag sitter i eran trädgård o väntar på grillning..
Ja, driv säger jag samtidigt som jag likt en graciös svan hänger mig ut en bit från balkongen för att liksom kolla uteplatsen...

Å där sitter han !!



Hahahaha..Fi fan så skoj!!
En riktig luring är han, och vi blev skitglada såklart.
En sån där kille som man bara gillar att umgås med..Inga märkvärdigheter, utan bara skoj.

Tack Rakot, för du ville komma över o gapskratta o äta med oss.. För gapskratt blir det alltid när han är i närheten. Å även mat... Även!!

Inga kommentarer: