torsdag 25 augusti 2011

För övrigt

Kunde jag så skulle jag lätt byta kropp med fan o hans moster.
Jag vill gärna inte gnälla, men jag gör det med jämna mellanrum så inte folk tror att jag är fisförnäm eller nåt..( alltså, att jag inte hänger med på roligheter osv )

Om jag gärna skulle äta färskpotatis resten av livet om jag slapp värken?
Ja! ( ni som vet, förstår att detta är stort då jag skyr färskpottisar som pesten)

Blir så sur på att jag trott på alla dessa jävla liniment ( som inte är billiga)..
Nä, jag får fixa detta på nåt annat vis.. Typ vad?
Ingen aning vad jag ska göra men jag känner lite lätt att-the bottom är nådd!

En kväll när vi la oss så hade jag så där äckligt ont, och skulle förklara till Micke att jag inte kunde skeda som vi brukar, så sa jag att jag har så förbannat ont i vinklarna..Micke började skratta, och jag med till slut.. Vinklar=lederna i fingrar,armbågar osv.

Tur man kan skratta i alla fall!
Å utan Micke skulle jag vara helt lost.

Inga kommentarer: