fredag 19 augusti 2011

Fy fan..

Har haft tvättstuga idag och gissa? Är jag irriterad på nåt?

Ja, det är jag.
Det såg ut som att en hord grisar dragit fram där nere. Men seriöst??

Är det så svårt att städa efter sig?

Jag har städat så många gånger nu efter andra innan jag själv börjat mina tvättpass.
Bara för jag tycker det är äckligt att hålla på där nere med vår tvätt, tillsammans med skitiga maskiner o golv som ser ut som hej kom å hjälp mig, så har jag avsatt halva våra tvättpass till att städa efter andra.. Men HEJ!!! Nu kommer Karma in i bilden..What goes around..Osv..

Jag tänker totalvägra att städa efter andra. Jag kommer också att i fortsättningen signera mina tvättpass med vad jag gjort o inte gjort.

För fasen!! Ska det va så jäkla svårt att ta reda på sin egen Sk*t??

Satan så irro jag är nu! Å förmodligen så kommer nån klaga på mig att jag inte städade idag
( efter er andra)men jag kommer i fortsättningen bara ta undan mitt ludd o skit..
Å lämna gärna tillbaks tvättkorgen med hjul, så slipper man fara som en skållad råtta mellan torkrum o t-stuga..
Va fan tror ni/du som lämnar så efter er/dig??? Din Mamma jobbar inte där!!

Å ja!! Jag vill ha en egen tvättmaskin! Fy fan!


Inga kommentarer: