fredag 19 augusti 2011

Sleapless in Beautytown....

Jag har sovit så dåligt flera nätter nu igen. Inatt har jag nog varit uppe och vandrat säkert 7-8 gånger..Äsch vad trött jag blir. En hel natts oavbruten sömn vore guld värt.

Ska snart tjuvstarta i tvättstugan. Egentligen börjar mitt pass kl 7, men jag tänker gå ner strax.
Det bor ju ingen i den porten så det kan ju inte störa någon..

Idag blir det en fullspäckad dag igen. Kolla efter nå trasor att ha på oss och skor till Bröllopet imorgon.
Handla mat och tvätta och städa vidare.
Igår var jag så trött på eftermiddagen så luften bara gick ur mig.

På tal om kläder, så skrev en av mina Systrar på Facebook att hon inte visste vad hon skulle ha på sig på Lördag och då kommenterade En annan Systers Man att han minsann skulle gå iklädd ett Gitarrfodral...Hahaha.
Ni som läst bloggen tidigare, eller var med på vårt Bröllop vet historien om Gitarrfodralet.
Vill ni friska upp minnet så finns historien här:

Nej, nu lär jag sätta fart om det ska bli nån ordning "på torpet".

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: