fredag 12 augusti 2011

Jag har tappat gnistan en aning..

Det känns som jag är inne i nån slags svacka.. Jag är trött och oinspirerad till det mesta. Jag gör saker mest för att "man ska". Jag har ont och jag blir frustrerad.

Nån sa nån gång att man mår som man vill må, alltså om man intalar sig att- Jippi, idag mår jag superbra och allt är underbart så blir det så..
Jag har försökt och det funkar inte.

Nu kanske det ser ut som jag är helt down, men så illa är det ändå inte, jag försöker pula på och försöker stänga av "negativa" tankar, men ibland tar dom liksom överhanden..
Jag oroar mig för massa saker som jag ändå inte kan styra över och det är ju ganska dumt. Det fattar till o med jag, men ändå..

Nåväl..Jag är nog snart back on track igen.





Idag fyller min dotter år, och jag fattar inte hur snabbt tiden går..
Minns det som igår när hon föddes och vips så är hon själv Mor och Sambo.
Grattis Kära Barn.

Inga kommentarer: