torsdag 18 augusti 2011

Nu har jag pajat klart.

Vilket pyssel o knå det var att göra dessa minipajer..

Kavla lite och skära ut runda bitar..130 st blev det.

Lite förberedelser.

Å, jag pysslade och hade mig. Svor lite och stampade med foten i golvet ett par gånger tills jag fick in snitsen att få degen fint i formarna. Jag hittade ett par såna tunna gummihandskar som jag säkert snott nån gång från sjukan eller så, och dom kom väl till pass, dels för jag inte gillar att hålla på med deg och dels för att jag kan ibland själv bli nojjig när jag vet att nån har hållt på o knådat o rört i deg osv. Jisses, man vet ju inte vart folk har haft fingrarna..Haha


Nåväl, det blev minipajer till slut..
Om jag har tjuvsmakat? Japp!


Och nu väntar jag bara på ett litet ryck för att ta tag i detta..
Men herre jösses...

2 kommentarer:

Sussie W sa...

Vad duktig du är . Pajerna ser fantastiskt goda ut .
Love ya

Catta sa...

Tack :)
Ja, dom var goda också. Lite väl mycke pillgöra för mig, men man kanske inte gör så många nästa gång :)
<3