onsdag 21 september 2011

Ja, men det är ju Onsdag idag.

Och det betyder att jag ska gå till Loppisen och kolla lite. Måste ändå ner på stan och posta brev och köpa värmeljus, för det är verkligen den tiden nu. Riktigt mysigt att tända massa ljus när det börjar skymma.

Och ungefär när jag hade skrivit klart detta ovanför vad tror ni händer då?
Det börjar regna såklart..Äsch, det får regna, jag skippar helt enkelt smink.

Funderar lite på dagens mat också och jag tror att idag är en bra fiskdag.

Min Älskling är verkligen min klippa på alla sätt.
Ett ord sagt med ett speciellt tonfall, eller bara en liten snudd på en arm, och den där blicken är vissa dar så värdefulla. Det är ju dom små tillfällena man ska komma ihåg ofta, ofta.
Shit vad jag älskar honom.

Jag satt lite i morse och kollade på www.bonprix.se på rea och jisses så mycket fint dom har.

Nej, nu ska jag linda in mig i plastfolie och cykla ner på stan.

Inga kommentarer: